środa, 13 lipca 2011

Góry w fotopigułce - czyli przegląd pasm górskich w Polsce



Jeśli ktoś szuka nie słownych opisów pasm górskich w Polsce, ale zbioru obrazów pokazujących podobieństwa i różnice polskich gór to zapraszam do krótkiego przeglądu.
Wędrówkę po górach zaczynamy od wschodu (w przeciwieństwie do przewodnika o Bałtyku). Oczywiście następstwo pasm jest umowne. Góry w Polsce nie są położone w jednej linii, jednak to, że występują prawie tylko na południu kraju, pozwala w pewien sposób je pogrupować.
Poszczególne pasma pokazane są w oddzielnych postach. Jeden wpis byłby za obszerny, składałby się z kilkuset fotografii.

Bieszczady

Beskid Niski

Beskid Sądecki

Pieniny

Gorce

Tatry

Beskid Wyspowy

Beskid Makowski i Beskid Mały

rejon Babiej Góry

Beskid Żywiecki

Beskid Śląski


Kolejne pasma górskie wkrótce.







16 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis! Osobiście jestem wielką fanką górskich wędrówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze zachwycają mnie piękne górskie widoki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze fascynowało mnie piękno i spokój gór. To moje ulubione miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebywanie w tak urokliwych miejscach jest czymś co osobiście uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wszystko zostało ukazane. Takie widoki zawsze mnie zachwycały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam spędzać czas w górach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele osób uwielbia krajobrazy gór.

    OdpowiedzUsuń